Contact

Telefoon: 0345 – 630 480
Misschien staat het antwoord op je vraag ook tussen de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

E-mail algemeeninfo@geofort.nl
E-mail onderwijsonderwijs@geofort.nl
E-mail reserveringen (zakelijk en partijen)sales@geofort.nl
E-mail restaurantrestaurant@geofort.nl

Contactformulier

Naam
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

FAQ

Is GeoFort open?

Ja GeoFort is in de weekenden en tijdens schoolvakanties geopend.

Moet ik voor het de GeoExperience reserveren?

Reserveren is niet verplicht, maar een reservering is wel wenselijk om het aantal bezoekers te kunnen reguleren en voor een snellere doorstroom bij de kassa.

Ik heb een tijdslot gereserveerd, maar ik ben wat later.

Dat is geen probleem. Ook op een later tijdstip is je ticket nog geldig.

Ik heb gereserveerd, maar er zit geen bijlage met tickets bij de bevestiging.

Je kunt een mail sturen naar info@geofort.nl, we kunnen de tickets opnieuw versturen. Heb je niet op tijd reactie? Geen probleem. Bij de kassa kunnen ze op naam en/of e-mail de resevering terugvinden in het systeem.

Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig?

Nee, voor een bezoek aan GeoFort heb je geen coronatoegangsbewijs nodig.

Ik heb vrijkaartjes voor GeoFort. Hoe kan ik reserveren?

In het ticketsysteem kies je voor “Gratis entree i.c.m. ander geldig toegangsbewijs”. De vrijkaartjes lever je in bij de kassa.

Ik heb reeds betaalde tickets via ANWB, Dagjeweg.nl etc. Hoe kan ik reserveren?

In het ticketsysteem kies je voor “Gratis entree i.c.m. ander geldig toegangsbewijs”. Je betaalde tickets neem je ook mee om te laten zien bij de kassa.

Ik heb in december 2021 tickets gekocht via een andere website (ANWB, DagjeWeg.nl etc.). Kan ik deze nog verzilveren?

Voor de ANWB geldt dat de geldigheid van je ANWB ticket verlengd is tot 31 maart. De reservering in ons systeem wordt geannuleerd. Bij een nieuw bezoek is het wenselijk om een nieuwe reservering in ons systeem te plaatsen.

Heb je kaartjes gewonnen via de Postcode Loterij of VriendenLoterij? Je huidige reservering bij GeoFort wordt geannuleerd. Je kunt een nieuwe reservering plaatsen in het nieuwe jaar wanneer we weer geopend zijn.

Kaartjes via een andere partij? Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van deze partij.

Is de WereldPan geopend?

Ja, het restaurant is geopend in de weekenden en tijdens schoolvakanties van 11.00 tot 20.00 uur. Een coronatoegangsbewijs is niet nodig.

Kan ik reserveren voor de WereldPan?

Reserveren voor de lunch is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen. Voor kleinere groepen is reserveren voor de lunch niet mogelijk. Reserveringen voor na 15.00 uur zijn wel mogelijk. Reserveren kan via 0345-630 480 of restaurant@geofort.nl

Wat kost de Speurtuin?

De Speurtuin is gratis toegankelijk en los te bezoeken van het museum.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Restaurant de Wereldpan is goed toegankelijk voor rolstoelen en voorzien van passend sanitair.

Een klein deel van de GeoExperience (museum) binnen ( 5 attracties) is redelijk toegankelijk. Er zijn wel drempels, het straatwerk is niet overal vlak en de doorgangen zijn smal. De bovenverdieping van de kazerne, waar de vergaderzalen zijn, is alleen per trap bereikbaar. Het terrein buiten is veelal heuvelachtig en/of ongelijk, waardoor de buiten activiteiten slecht toegankelijk zijn.

Zijn honden toegestaan op het GeoFort?

Honden zijn alleen (aangelijnd) toegestaan bij de WereldPan, niet op de rest van het forteiland. Geregistreerde hulp- of geleidehonden zijn uiteraard wel van harte welkom in het museum, andere huisdieren niet. Graag verzoeken wij om mogelijke ontlasting van je hond zelf op te ruimen.