Contact

Telefoon: 0345 – 630 480
Misschien staat het antwoord op je vraag ook tussen de
veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

E-mail algemeen: info@geofort.nl
E-mail reserveringen onderwijs: onderwijs@geofort.nl
E-mail reserveringen zakelijk en partijen: sales@geofort.nl
E-mail restaurant: restaurant@geofort.nl

Contactformulier

FAQ

Wanneer is GeoFort geopend?

GeoFort is geopend tijdens weekenden en schoolvakanties. In het voorjaar en zomer van 10.00 tot 17.30 uur. In het najaar en de winter van 11.00 tot 17.30 uur. Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Moet ik reserveren voor de GeoExperience (museum)?

Reserveren is niet verplicht. We vinden het wel fijn als je een reservering plaatst, omdat dit zorgt voor een snellere doorstroom bij de kassa.

Ik heb een tijdslot geserveerd, maar we komen toch iets eerder of later.

Dit is geen probleem. Je ticket is de hele dag geldig.

Ik heb gereserveerd, maar er zit geen bijlage met tickets bij de bevestiging.

Je kunt een mail sturen naar info@geofort.nl, we kunnen de tickets opnieuw versturen. Heb je niet op tijd reactie? Geen probleem. Bij de kassa kunnen ze op naam en/of e-mail de reservering terugvinden in het systeem.

Ik heb reeds betaalde tickets via de Postcode Loterij, Vrienden Loterij, Dagjeweg.nl etc. Hoe kan ik reserveren?

In het ticketsysteem kies je voor “Gratis entree i.c.m. ander geldig toegangsbewijs”. Je betaalde tickets neem je ook mee om te laten zien bij de kassa.

Ik heb tickets via Social Deal, maar ik wil de datum wijzigen of tickets annuleren.

Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .

Ik heb gratis tickets via de Postcode Loterij of de Vrienden Loterij, maar ik wil de datum wijzigingen of tickets annuleren.

Neem contact op met de klantenservice via info@uitstapjenaarkeuze.nl of via 020-2479222. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.30 – 16.30 uur en zaterdag van 10.00 – 14.30 uur.

Ik heb tickets via de ANWB, maar ik wil de datum wijzigen of tickets annuleren.

Neem contact op met de ANWB via tickets@anwb.nl.

Ik heb vrijkaartjes voor GeoFort. Hoe kan ik reserveren?

In het ticketsysteem kies je voor “Gratis entree i.c.m. ander geldig toegangsbewijs”. De vrijkaartjes lever je in bij de kassa.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Er zijn 2 parkeerplaatsen op de oprijlaan gereserveerd voor mindervaliden. Voor bezoekers die afhankelijk zijn van een rolstoel hebben we een gereduceerd entree tarief van €3,50, omdat het terrein niet helemaal toegankelijk is met een rolstoel.

Een klein deel van de GeoExperience binnen ( 5 attracties) is redelijk toegankelijk. Er zijn wel drempels, het straatwerk is niet overal vlak en de doorgangen zijn smal. De bovenverdieping van de kazerne, waar de vergaderzalen zijn, is alleen per trap bereikbaar. Het terrein buiten is veelal heuvelachtig en/of ongelijk, waardoor de buiten activiteiten slecht toegankelijk zijn. Restaurant de Wereldpan is goed toegankelijk voor rolstoelen en voorzien van passend sanitair.

Wanneer is restaurant de WereldPan geopend?

Het restaurant is net als het museum in het weekend en tijdens schoolvakanties geopend. Het restaurant is geopend van 11.00 tot 20.00 uur.

Kan ik reserveren voor de WereldPan?

Reserveren voor de lunch is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen. Voor kleinere groepen is reserveren voor de lunch niet mogelijk. Reserveringen voor na 15.00 uur zijn wel mogelijk. Reserveren kan via 0345-630 480 of restaurant@geofort.nl.

Wat kost de Speurtuin?

De Speurtuin is gratis toegankelijk en los te bezoeken van het museum.

Zijn honden toegestaan op het GeoFort?

Honden zijn alleen (aangelijnd) toegestaan bij de WereldPan, niet op de rest van het forteiland. Geregistreerde hulp- of geleidehonden zijn uiteraard wel van harte welkom in het museum, andere huisdieren niet. Graag verzoeken wij om mogelijke ontlasting van je hond zelf op te ruimen.

Ik ben iets kwijt geraakt bij GeoFort.

Stuur een e-mail naar info@geofort.nl met daarin uw contactgegevens en een duidelijke omschrijving van het verloren voorwerp. Wij bewaren uw gegevens en zodra wij iets vinden, nemen we contact met uw op. Het is mogelijk om items op te halen tijdens openingstijden of we kunnen het tegen betaling opsturen. Wij bewaren gevonden voorwerpen 1 maand.