Contact

Telefoon: 0345 – 630 480
Misschien staat het antwoord op je vraag ook tussen de
veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

E-mail algemeen: info@geofort.nl
E-mail onderwijs: onderwijs@geofort.nl
E-mail reserveringen (zakelijk en partijen): sales@geofort.nl
E-mail restaurant: restaurant@geofort.nl

Contactformulier

FAQ

Is GeoFort open?

Nee, door de aangescherpte maatregelen die zijn aangekondigd in de persconferentie op 18-12-2021 is GeoFort gesloten. Bekijk ook onze fortregels

Moet ik voor het de GeoExperience reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om tickets te reserveren.

Ik heb tickets gereserveerd en betaald, maar nu is het museum gesloten. Wat gebeurt er nu?

Alle reserveringen worden geannuleerd en de betalingen worden teruggestort. Dit kan enkele dagen duren, we hopen hiervoor op je begrip. Heb je nog vragen over je tickets stuur dan een mailtje naar info@geofort.nl

Ik heb tickets gekocht via een andere website (ANWB, DagjeWeg.nl etc.) Wat nu?

Voor de ANWB geldt dat de geldigheid van je ANWB ticket verlengd is tot 31 maart. De reservering in ons systeem wordt geannuleerd. Bij een nieuw bezoek is het wenselijk om een nieuwe reservering in ons systeem te plaatsen.

Heb je kaartjes gewonnen via de Postcode Loterij of VriendenLoterij? Je huidige reservering bij GeoFort wordt geannuleerd. Je kunt een nieuwe reservering plaatsen in het nieuwe jaar wanneer we weer geopend zijn.

Social Deal tickets worden op inactief gezet. Op het moment dat we weer open mogen, wordt de geldigheid verlengd met de periode die we dicht zijn geweest.

Kaartjes via een andere partij? Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van deze partij.

Is de WereldPan geopend?

Nee, door de aangescherpte maatregelen die zijn aangekondigd in de persconferentie op 18-12-2021 is restaurant de WereldPan gesloten.

Wij zijn een school en hebben een uitje naar GeoFort gepland staan.

Op korte termijn ontvang je een telefonisch bericht of e-mail van ons om de reservering te bespreken.

Ik heb een zakelijk event of (familie)feest bij jullie geboekt. Wat nu?

Op korte termijn ontvang je een telefonisch bericht of e-mail van ons om de reservering te bespreken.